Helg och löning =)

Men inte hjälpe de för är man vikarie så ska man jobba när de är helg! Ialfl på mitt jobb, där är de alltid vikarierna som jobbar på helgerna! Jag tror inte jag har varit ledig en hel helg i sommar förutom då jag har haft semseter! Men men, förhoppningsvis är detta sista helgen jag jobbar, som om jag inte har sagt  delänge nu att jag jobbt mitt sista pass, men så är inte fallet utan jag jobbar ända tills på tisdag.

Har satt lite sprätt på mina pengar idag ialfl =) Blev en hel del mat, då min frys, som för övrigt inte rymmer specielt mycke, och min kyl gapar tomt. Det blir ju så när man äter på jobbet och de dagar man är ledig så försöker man slinka in hos nån annan på mat =) De e ju så trist å äta själv! Jag har även införskaffat mig ett par nya träningsskor. Det blev ett par svarta nike skor som jag ska ha på friskis nu när jag börjar träna där igen på måndag =)
Jag hade tänkt att jag skulle försöka lägga upp ett bra schema som jag ska följa så träningen blir av! Annars är risken stor att jag börjar slappa framemot jul igen.

Nu ska jag fixa och dona lite, mamma kommer snart hit och ska hjälpa mig sätta upp nya gardiner i köket =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0