8 ben...

En spindel har väl åtta ben va?! Ja den som va hos mig igår kväll och hälsade på hade ialfl sjukt långa och många ben!! Så jäkla äcklig att jag nästan fick världens panik och började gråta! Så inatt kunde jag inte sova hemma, jag fick fly min egen lägenhet på grund av ett jäkla djur som jag inte ens vet om man kan kalla djur.

Idag är det den andra dagen på min semester =) Och som vanligt när man är ledig så är schemat fullspäckat! Jag måste ta tag i mitt hem, städa å tvätta bilen, plocka jordgubbar, baka bullar och hinna träna! De e tur att det finns fler dagar den här veckan ;-P

Och inte höll ni tummarna för mig tillräckligt hårt igår heller! Jag vann inte på bilbingon =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0